Na lillalou.blogspot.com pojawiła się notka o rysowaniu włosów w moim wykonaniu ;) Zapraszam!

wtorek, 1 października 2013

010. Style postaci z bajek - Bella z "Piękna i Bestia"/drugie urodziny Lilla Lou!

Hejka! Dziś notka trochę późno, a poza tym zdjęcia do niej też robiłam późno, no więc są dość słabej jakości, pod dziwnym kątem (żeby nie było cienia na tym, co chcę pokazać), przy nienaturalnym źródle światła, więc kolory nie są takie jak w rzeczywistości. Ale bardzo chciałam dziś tę notkę zrobić, więc wybaczcie mi to, jednak zdjęcia nie są najgorsze, jak dla mnie wszystko pięknie widać ;) Tylko te cienie na dole... No ale kit. Więc zaczynajmy!
Kontynuujemy cykl "Style postaci z bajek"! Dziś Disney' owska Bella, nie wierzę, że jej nie znacie ;) Postanowiłam, że dziś zrobię strój z lekka sportowy, nie jest może jak na wf, ale to taka krótsza, a zarazem elegancka stylizacja na wrotki! Oczywiście w szkicowniku Pin-Up ;D
Wydaje mi się, że spoko widać, mogłoby być gorzej, heh. Tak więc: nie zmieniłam oryginalnego gorsetu, nie jest specjalnie sportowy, ale to jest taka elegancka stylizacja, nasza rysunkowa modelka nie będzie w niej grać w kosza ;) Narysowałam takiego koczka jak ma Bella, bez tych rozpuszczonych włosów z tyłu, różę, czyli atrybut Belli, zaznaczyłam w tej stylizacji jako tatuaż na lewej nodze. Skróciłam też długą suknię.
Na początek standardowo malujemy całą powierzchnię na żółto i zaznaczamy kontury (na tym zdjęciu jest już trochę pocieniowane z lewej, trochę się zapędziłam ;P). Widzicie, tu już się zaczynają zdjęcia z tym cieniem na dole, no trudno, ale jak dla mnie widać dobrze to co trzeba, myślę, że wy też będziecie widzieć ;)
Cieniujemy gorset. Można albo pocieniować tylko po lewej lub prawej stronie, jakby światło padało z boku, albo zostawić na środku biały refleks, wówczas światło pada w wyobraźni z góry.
Na tych "ramiączkach" robimy takie  kreseczki, jak na zdjęciu. Takie symboliczne załamania materiału.
Można to lekko pocieniować.
Teraz cieniujemy spódniczkę. Macie tutaj przykład: te miejsca pomiędzy załamaniami nazwijmy roboczo pasmami materiału, jeśli wiecie o co mi chodzi. Czyli cieniujemy je z lewej najwięcej, lekko od góry w dół, lekko od dołu w górę, z prawej tylko zaznaczamy kontur. Ważne, aby zostawić refleks świetlny po prawej, tak jak to widać na moim rysunku.
Cieniujemy teraz górę spódniczki. Cień musi być na pewno od góry, symbolizujący załamania. 
Czas na tą taką jakby wstążeczkę na środku. Zaznaczamy na niej paseczki podobnie jak na ramiączkach od gorsetu, tyle że to jest bardzo mała powierzchnia, więc nie będzie tak tego widać. Zaznaczajmy więc rzadziej, można też po prostu zamalować i pocieniować, nie będzie dużej różnicy.
Teraz tatuaż. Nie radzę go cieniować, można tylko tak leciutko zaznaczyć malutkie refleksiki, ale nie za bardzo, bo to będzie wyglądać jak żywa róża przyczepiona do wrotek...
Cieniujemy rękawiczki. W oryginale Bella ma takie długie, tutaj, ale ponieważ to stylizacja z lekka sportowa, zaznaczyłam tylko takie krótkie, z odsłoniętymi palcami. Trzeba zostawić spory refleks świetlny na środku, w przeciwnym razie będzie efekt "zlania" się ze spódniczką.
Teraz zajmiemy się fryzurą. Wycieniujmy najpierw gumkę od koka zaznaczając kontury, a cienie: po lewej stronie dłuższy i króciutki po prawej.
 Rysujemy włosy. O jasnobrązowych notka będzie jutro, więc na razie nie będę mówić jak.
Malujemy teraz wrotki. Kolory oczywiście dowolne, ale powinny zgrywać się z resztą, no i dobrze by było, jakby były żółte - to przecież ulubiony kolor dla Belli ;)
Cieniujemy kółka... zostawiamy refleks na środku przez całą długość (kół oczywiście).
Czas zająć się twarzą naszej Lilla Girl. Rysujemy brwi (zdaje się, że w tutorialu ze stylem Królewny Śnieżki była o tym mowa), oczy na brązowo, usta - jak chcecie, ja zrobiłam czerwone. Próbowałam na żółto, ale wyglądają dziwnie.
A tera: złoty brokatowy długopis w rękę! I możecie pomalować nim np.: kolczyki,
"kreseczki" na ramiączkach, ewentualnie można też tę kreskę na środku gorsetu;
to samo na spódniczce,

fajnie wyglądają też złote wrotki. Teraz pozostaje już tylko pomalowanie skóry...
I gotowe! Mam nadzieję, że się podobało ;)
 
Druga sprawa: Lilla Lou obchodzi drugie urodziny! Dla nas, fanek rysowania w tych szkicownikach, to powinno być ważne święto ;) Z tej okazji aż trzy konkursy, jako nagrody specjalne koszulki z Lilla Lou, a także szkicowniki z nowej kolekcji! Zachęcam do wzięcia udziału :) Szczegóły na www.lillalou.blogspot.com
 
Btw, jak macie jakieś pomysły, piszcie w komentarzach, czekam również na informacje, co byście chcieli, żebym pokazała? 
Dobranoc ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz