Na lillalou.blogspot.com pojawiła się notka o rysowaniu włosów w moim wykonaniu ;) Zapraszam!

niedziela, 13 października 2013

014. Cukierkowa stylizacja

Hejka! Ta notka miałabyć wczoraj, ale zrobiłam zdjęcia i, hah, zapomniałam ją napisać xD Tak więc jest dziś i mam nadzieję, że się wam spodoba ;) W tym poście narysujemy sobie cukierkową stylizację, a pisząc "cukierkową", mam to na myśli dosłownie. Tzn.: teoretycznie "cukierkowo" to znaczy w Pin-Up rozkloszowane sukienki, grochy, pastelowe kolory. A my narysujemy to sobie dosłownie, czyli również z motywami słodyczy, na słodko ;) Każdy może to sobie zinterpretować we własnym zakresie, ja w mojej stylizacji uwzględnię przede wszystkim pastelowe, słodkie kolorki. Można zrobić na przykład bardziej wzorzyste ubrania, w jakieś ciasteczka czy coś, a to co wam pokażę to będzie tylko przykład. Nie chcę, żebyście kopiowali te projekty, pokazuję wam je, żeby was zainspirować i czasem przedstawić jakieś pomysły. W takim razie, zaczynajmy!
Na początek robimy szkic. Można to zrobić na szablonie sylwetki w całości, ale ciekawie będzie też wyglądać tylko na Make-Up, można wtedy pokombinować z różnymi pomysłami i motywami. No, a ja jak widzicie zrobiłam to w szkicowniku Pin-Up, który najbardziej pasuje mi do tego tematu.
Narysowałam kolczyki w kształcie muffinek, z kolei kszałt koralików w naszyjniku przypomina (a przynajmniej mi :3) pudrowe cukierki, heh.
Zaczynamy od kokardki. Ta, którą narysowałam przypomina cukierka!
Cieniujemy.
Czas na bluzkę. Możecie zrobić tak jak ja, czyli temperować kredki nad nią i rozmazać, do tego dodać inne kolory. Znakomicie nadadzą się do tego kredki Progresso, które nie mają drewnianej oprawki i dają intensywne kolory, dobrze się rozmazują. Temperujemy w wybranych miejscach, choć można też pomieszać kolory na całości.
Całkiem fajny efekt, nie? Może nie wyszło mi dokładnie tak, jaki miałam zamiar, ale jest spoko. Do tej bluzki użyłam kolorów: niebieskiego, pomarańczowego, ciemnego różowego i żółtego. Jeśli to, co wam wyszło, wydaje wam się za ciemne, możecie stemperować jeszcze białą kredkę i rozmazać na całości.
Kontury z boku malujemy na wybrany dominujący kolor, w przypadku mojego rysunku jest to ciemny róż. Nie pomalowałam kontur z prawej, dało to fajny efekt refleksów świetlnych.
Cieniujemy rękawy. Bufiaste będą wyglądać najbardziej cukierkowo. Nie będę mówić, jak je narysować, ponieważ już kilkakrotnie to robiłam :)
Ponieważ nie miałam pomysłu na bransoletki, urozmaiciłam stylizację długą rękawiczką na prawej ręce. Jest tu także pierścionek z sercem na dwa palce.
Dalszą część bluzki możemy pomalować np. w różnokolorowe paski. Najpierw lekko zamalowujemy powierzchnię wybranymi kolorami (u mnie: żółty, pomarańczowy, niebieski, różowy)...
... i cieniujemy.
Teraz malujemy biżuterię. Wymyślajcie różne wzory i kolory, to czysta przyjemność :3
Malujemy lizaka, najlepiej brokatowymi pisakami.
Rysujemy włosy. W następnej notce z tego cyklu będziemy się uczyć rysowania ombre, a jak widzicie w tej stylizacji właśnie tę technikę zastosowałam :) 
Teraz makijaż. Pamiętajmy, że cieniuje się wszystko, nawet cień do powiek. 
Tak wygląda moja stylizacja, a jak wasza? Wstawcie swoją pracę do galerii na stronie Lilla Lou i pochwalcie się tym w komentarzu na moim blogu ;) Mam nadzieję, że się przydało. Jak macie jakieś pomysły, co chcecie, żeby było na blogu, to piszcie, a ja na pewno to uwzględnię. To pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz