Na lillalou.blogspot.com pojawiła się notka o rysowaniu włosów w moim wykonaniu ;) Zapraszam!

środa, 23 października 2013

017. Neonowy make-up.

Hejka! Dziś taka luźna notka projektowa, a mówią "luźna" chodzi mi o to, że nie będziemy się uczyć nic nowego, a po prostu wykorzystamy nabyte umiejętności do narysowania prostej, utrzymanej w nieco jeszcze wakacyjnym klimacie, stylizacji ;)
Odpowiedź dla Karaoli: tak, jasne, że zrobię; jutro/pojutrze pojawi się taki tutorial.
Chciałam wypróbować w tej notce moje nowe neonowe kredki, używając ich do pewnych elementów rysunku, stąd tytuł notki. Muszę wam powiedzieć, że Colorino Kids, których użyłam, nie rysują zbyt dobrze, dość słabo/przeciętnie. Nie widziałam w sklepach innych neonowych kredek prócz tych z tej serii, ale na pewno istnieją lepsze, te można jedynie kupić symbolicznie, na początek, bo są tanie xD
Ponieważ rzadko używam szkicownika Make Up Rio, dziś właśnie ten postanowiłam wykorzystać. Nie będzie to karnawałowa stylizacja, ale w zwykłych Make Up skończyło mi się miejsce, a co to zresztą za różnica, czy się rysuje stylizację na co dzień w Elegance, czy halloweenową w Harajuku ;) W szkicowniku Rio mamy o tyle ułatwioną pracę, że skóra na twarzy została tu już pocieniowana, wystarczy tylko nieco poprawić, a cienie już wiemy, gdzie będą. 
Zaczynamy więc od naszkicowania fryzury.
Teraz lekko zaznaczamy kolory na włosach. Zrobiłam dwie "szalone" barwy, pasują mi do tematu. Ja mam tu zielony i niebieski, możecie zrobić oczywiście kolory jakie chcecie. 
Zaczynamy rysować włosy jaśniejszym odcieniem. Pamiętajmy o refleksach!
Teraz bierzemy ciemniejszy odcień tych samych kolorów i poprawiamy najwięcej: przy głowie, tam gdzie, zaczyna się kolor, ewentualnie przed i za refleksami.
Teraz kilka cieni w czarnym,naturalnym kolorze. Mogą być to pojedyncze kreski pomiędzy niektórymi pasmami, ale nie zapomnijmy przede wszystkim o cieniach przy głowie. Można również w ogóle ich nie zaznaczać, ale z czarnymi cieniami całość wygląda bardziej realistycznie.
Teraz zajmijmy się twarzą naszej modelki. Zaczynamy od pokolorowania oczu... na wybrany kolor.
Teraz do akcji wchodzi zielona neonowa kredka, która nadaje (próbuje nadać) barwę cieniowi do powiek. Starajmy się cieniować, choć moją nie da się za bardzo tego zrobić, jest po prostu zbyt słaba.
Wyjedźmy trochę poza szablon, żeby stworzyć większe wrażenie. Tak to przynajmniej coś widać, że neonowe!
Można też poprawić rzęsy np. niebieskim neonowym, ale nawet pod światło nie bardzo widać efekt. Może lepiej użyć brokatowego długopisu.
Kolorujemy i cieniujemy usta różową neonową kredką. Hm, to akurat wyszło ładnie.
Można jeszcze dodać np. kolczyk w kształcie truskawki i pomalować choćby i brokatowymi długopisami.
Cieniujemy twarz i malujemy puder na policzkach neonowym pomarańczem.
Zaznaczamy kontury koszulki i cieniujemy resztę skóry.
p r ó b u j e m y  ją pocieniować żółtym neonowym. Ostatecznie nawet fajnie to wygląda! Mam nadzieję, że was zainspirowałam ;) Ale naprawdę, zanim kupicie neonowe kredki, to dobrze się zastanówcie, czy te są na pewno dobre...
Jutro kolejna notka, a na koniec mam jeszcze dobrą wiadomość: zostałam testerką Lilla Lou! Strasznie się cieszę. Tak więc od tego czasu będą pojawiać się na moim blogu również posty z ocenami szkicowników - pewnie, mam taką nadzieję, wam się przydadzą ;) 
No to pa! Miłego rysowania ;)

2 komentarze:

  1. Dzięki i gratki! Kocham Twojego bloga! I jeszcze jakbyś chciała to zapraszam do mojej galerii. Większość to stare prace, ale są też nowsze. Byłoby mi miło. :)
    Karaoli

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie cieniujesz :***

    OdpowiedzUsuń