Na lillalou.blogspot.com pojawiła się notka o rysowaniu włosów w moim wykonaniu ;) Zapraszam!

czwartek, 6 lutego 2014

032. Zimowy make-up.


Hej! 'Izunia Trznadel' prosiła mnie o tutorial z zimowym makijażem. Cóż, na moim rysunku być może większą rolę odgrywa szalik niż make-up..., ale być może też jej się spodoba ;)

 
Oczywiście robimy szkic. Tutaj mamy szal, fryzura- kok no i to wszystko właściwie. Jak dopiero teraz zauważyłam, w kadr weszło trochę moich włosów, ale dobra xD
Do pokolorowania szala użyję kredek firmy LYRA, jasnej i ciemnoczerwonej oraz takiego ciemnego seledynowego i ciemnej zieleni (można powiedzieć, że szmaragdowej).
Okrycie będzie dwukolorowe, dlatego najpierw zaznaczamy sobie kontury czerwone i zielone.
Zaznaczamy cienie na razie normalnie jaśniejszym odcieniem. Pamiętajcie, że na takim szalu tworzy się sporo fałd.
Cieniujemy do środka.
Ciemniejsze miejsca przyciemniamy ciemniejszymi odcieniami (cóż za masło maślane xD).
Teraz pokrywamy czerwoną część włóczkowym wzorkiem. Używamy do tego cienkopisów, ja mam bordowy i ciemnozielony STABILO. O tym wzorku pisałam tutaj: [KLIK]
Następnie pokrywamy tym wzorkiem również zieloną część. Pamiętajcie, że linie muszą się układać zgodnie z zakrzywieniami kontur.
Rysujemy włosy. Najpierw od głowy. Tutaj użyłam kredki w odcieniu bardzo jasnego brązu, podchodzącego bardziej pod miodowy.
Następnie wypełniłam białe miejsca właściwym miodowym kolorem [ze skali żółcieni].
Miejsca, które wcześniej zaznaczyłam ołówkiem jako linie pomocnicze do włosów, poprawiłam brązową kredką. Oczywiście wy możecie użyć zupełnie innych kolorów.
W koku zastosowałam tę samą kolejność nakładania kolorów. Brązowego używamy tutaj najwięcej od głowy, przede wszystkim w funkcji zaznaczenia cienia.
Teraz zajmiemy się bluzką (kawałkiem bluzki xD). Jako pierwszego, jasnego odcienia użyłam tutaj niebieskiej kredki LYRA. Jest to odcień niebieskiego tzw. baby blue.
Następnie przyciemniamy pierwszą warstwę nieco ciemniejszym odcieniem.
I cienie zaznaczamy mocniej granatowym.
Kolorujemy skórę. Pierwszy podkład to zwyczajny jasny odcień kremowego, cielistego koloru.
Cienie zaznaczamy ciemniejszym odcieniem tego samego koloru.
Teraz oczy. Najpierw jasnym odcieniem niebieskiego.

Później przyciemniamy tymi samymi odcieniami co przy bluzce.
Usta pokrywamy najpierw jednolicie jasnym różowym.
I cieniujemy ciemniejszym odcieniem w sposób pokazany na rysunku.
Znów jasnym odcieniem niebieskiego zaznaczamy kontur cienia do powiek.
Lekko zamalowujemy. Dodajemy też trochę jasnego różu.
Cieniujemy trochę jaśniejszym granatowym.
Możecie też dodać jeszcze jasnoróżowe rumieńce, po prostu kolorując tą kredką poziomo środek policzka (ale lekko, bo tak to wyjdzie wam nienaturalnie). Ja tego nie zrobiłam... bo zapomniałam, heh.
Tak u mnie prezentuje się całość (znów na dole kadru widzę trochę moich włosów, lol). Pamiętajcie, że to tylko tutorial, na jego podstawie możecie stworzyć swój własny projekt, ale dodawajcie również własne pomysły, niech on będzie dla was tylko inspiracją. Mam nadzieję, że to pomogło. Pa!
~Lili555

4 komentarze:

  1. Hej
    Mam prosbe zrob projekt na podstawie jakies bohaterki monster high bede wdzueczna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, świetnie, też lubię Monster High, więc na pewno zrobię. Może nawet będzie cały cykl tutoriali z bohaterkami?
      ~Lili555

      Usuń
  2. proszę wytłumacz dokładnie jak zrobić ten szydełkowy wzorek krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem, w zasadzie nie prowadzę już bloga, jak widzisz, ale jeśli bardzo chcesz, możesz mi podać swojego maila i wyślę ci zdjęcia krok po kroku...
      Mój to ellmaris555@gmail.com

      Usuń