Na lillalou.blogspot.com pojawiła się notka o rysowaniu włosów w moim wykonaniu ;) Zapraszam!

wtorek, 4 lutego 2014

031. 10 najładniejszych według mnie prac w konkursie Lilla Lou "Karnawał w stylu Glamour"

Hej! Tutorial z zimowym makijażem zapowiadam na ten tydzień na 100%, a póki co jeszcze notka z innej kategorii.
A więc obecnie na stronie Lilla Lou trwa rysunkowy konkurs, w którym trzeba zaprojektować kreację na karnawał z stylu glamour (bardzo ozdobny, pełen przepychu, błysku). Kończy się właściwie jutro, a jeszcze dziś chciałabym zaprezentować wam 10 najładniejszych, najciekawszych prac, oczywiście według mnie, a nie według ogólnych obliczeń na stronie konkursu. Wydaje mi się, że takie notki też są fajne :) Sama nie brałam udziału w konkursie, bo nie miałam błyskotliwego pomysłu na strój, ale w kolejnym wezmę udział na pewno. Poza tym trwają teraz Mistrzostwa Projektowania, to jest dopiero konkurs (szczegóły: {KLIK}). No a tymczasem rozpocznijmy wreszcie notkę.
To nie będzie na miejsca, bo nie potrafię wybrać, a więc kolejność jest przypadkowa :)
 Piękny rysunek no i świetny projekt. Bardzo "królewska" sukienka, powiedziałabym!, na bal nadawałaby się idealnie. Autorka zadbała też o dodatki: mamy więc tiarę, naszyjnik, kolczyki. Podoba mi się cała spójność elementów sukienki: wszystko utrzymane jest w harmonii, subtelności, przeważający pastelowy róż nadaje lekki charakter sukience. Jest to praca Keysha_aa.
Ten projekt stworzyła feara. Jest nie tylko świetnie narysowany, ale i świetnie wystylizowany. Podobają mi się połączenia kolorów, a takze góry sukienek, ich faktura. Piękne, intensywne kolory. Stylizacja po lewej zdaje mi się bardziej glamour, ale ta po prawej również jest dobra.
Tutaj również świetnie narysowane. Podobają mi się wzorki na sukience, są takie eleganckie, pasuje również fason, Siatka dodała charakteru glamour. Na sukience kolory się przenikają, co nadaje jej również nieco nowoczesności. To praca Martine0870.

Ten projekt jest po prostu świetny. Faktura sukienki, ta koronka... do tego świetnie dobrana fryzura. To bardzo nowoczesna propozycja na karnawał, myślę, że wygodna i elegancka.

Dół sukienki przywodzi mi na myśl kwiat. To bardzo delikatna, dziewczęca stylizacja. Tutaj po prostu nie ma się czego czepiać. Doskonale zrównoważone wzory, kolory na sukience. Świetna robota artystki LAURY.
Tutaj zaskoczyła mnie technika wykonania projektu. Ekologiczna propozycja :) Fajnie to wygląda, wykorzystane takie codzienne przedmioty, są błyskotki, ozdoby, a więc bardzo glamour. Niestety nie mogę przeczytać nicku. Na Lilla Lou zacina mi się galeria i logowanie, więc też nie mogę sprawdzić. Kiedy to się naprawi, to na pewno to zaktualizuję.
 Tu znów mam problem z odczytaniem nicku. Ogółem tę pracę uważam za jedną z tych, którym warto poświęcić nieco więcej uwagi. Przede wszystkim niezwykły jest zapał autorki: pewnie dużo czasu musiało kosztować narysowanie wszystkich kart i to z taką dokładnością. Tym bardziej to cenię. Do tego wszystkie świetnie narysowane, idealna stylizacja, ma swój temat i jest ciekawa, to idealna propozycja na pierwsze miejsce.
To praca k@rolin@88. Stroje mają dużo elementów, są pomysłowe, dodany jest brokat. Glamour i z charakterem. Nie zapomniano o dodatkach, wielu wzorach, falbankach, czyli mamy tu to, co w glamour najważniejsze: przepych ;)
To projekt (:'Oliwki':). Ona świetnie połączyła wzory, fryzura to prostu glamour samo w sobie, do tego świetne dodatki. Cała stylizacja odpowiada stylowi, na jaki został położony nacisk w tym konkursie. Sukienka jest pomysłowa i do tego świetnie narysowana. To też dobra propozycja na podium.
Jako ostatnią wyróżniam jeszcze pracę Flory. Ta sukienka jest po prostu śliczna, a jej kolorowość i ciekawy fason czyni ją idealną na karnawał. Do tego świetny make-up i pasująca, dziewczęca fryzura. Po prostu glamour.
Te prace uważam za najlepsze, które powinny znaleźć się na podium i ewentualnie w wyróżnieniach. Zachęcam do głosowania jeszcze do jutra! Pa!
~Lili555

6 komentarzy:

  1. jest moja praca :) dzieki ! ~ (: Oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, no to gratuluję! ;)
      ~Lili555

      Usuń
  2. 1, 4. 5, 7, 9 i 10 to naaaajładniejszd prace według mnie. Ciekawe jaka ty zrobisz prace następnym razem. Trzymamy kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. :O Dziękuję są dwie moje prace <3 - Flora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam książkę ale za ładnie nie rysuję :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne👍👍👏👏

    OdpowiedzUsuń