Na lillalou.blogspot.com pojawiła się notka o rysowaniu włosów w moim wykonaniu ;) Zapraszam!

środa, 25 czerwca 2014

?.

aktualizacja: 17.03.2015
Moi drodzy czytelnicy,

Cały czas miałam nadzieję, że wrócę na bloga ze świeżymi pomysłami i regularnie będę dodawać dla was szkoły rysowania. Ale przez natłok nauki w gimnazjum nie mam już dużo czasu na rysowanie i nie opłaca mi się pisać o tym bloga, bo notki byłyby bardzo, bardzo rzadko. Tym bardziej, że piszę jeszcze bloga  w typie lifestylowego z moją przyjaciółką. Ale dziękuję wam, że czytaliście tego bloga i korzystaliście z moich lekcji :) W aktualnym czasie uważam, że wtedy rysowałam dość słabo (w porównaniu do teraz), ale jak widzę, ile ludziom podobały się moje szkoły, to naprawdę jestem bardzo, bardzo z siebie dumna. I tutaj może wyniknąć motywacja dla osób, które też uważają, że słabo rysują: nie musicie rysować super, żeby robić dobre szkoły rysowania ;)
Przepraszam, że nie będziecie mogli czytać już nowych notek, ale możecie czytać stare :) Dziękuję za wszystkich czytelników!

Tymczasem możecie wpaść na bloga, którego prowadzę z przyjaciółką:

TWO HAPPY GIRL   <---- NIE BIERZCIE "GIRL" BEZ LICZBY MNOGIEJ ZA BŁĄD, BO TO MA BYĆ KONTEKST, ŻE JESTEŚMY PRZYJACIÓŁKAMI, CZYLI DWIE, A RAZEM JAKBY JEDNA OSOBA

Powinno się wam tam spodobać :)

 

6 komentarzy:

  1. Hej mam pytanie, jest ważne, ponieważ w poście ,,Cukierkowa stylizacja" ( coś podobnego ) bardzo spodobała mi się dziewczyna na której projektowałaś.Też chciałabym na takiej rysować. Więc mam pytanie w jakim szkicowniku tamto rysowałaś? :) Podaj proszę nazwę jak najdokładniej. Dziękuję / Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Też zamierzam sobie kupić :) / Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Juz nie moge sie doczekać :) zapraszam do mnie: rozszyfrujmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To był mój ulubiony blog! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twój blog, ty mnie zainspirowałaś do szkicowania... dziękuję. Bardzo to polubiłam, miałam około 11 szkicownikow (dla jasności, zapisanych szkicami) kocham !
    Ava25

    OdpowiedzUsuń